e-maili turundus: Alustamine Mailchimp -ga

emaili turubdus

Oma konto seadistamine

Mailchimp konto registreerudes sisestate oma nime ja e-posti aadressi ning Teile saadetakse  aktiveerimismeil. Kui saate aktiveerimismeili, klõpsake oma konto aktiveerimiseks linki.

Järgmisel korral, kui te Mailchimp veebisaidile sisse logite, läbime ülejäänud seadistusetapid. Saate sisestada profiili üksikasjad, näiteks veebisaidi ja füüsilise aadressi, ning ühendada oma sotsiaalmeedia kontod. Kui müüte tooteid veebis, on teil võimalus oma kauplust ühendada Mailchimpiga.

Konto loomise kohta lisateabe saamiseks lugege artikli Loo konto.

Oma loendi (listi) seadistamine

 

 

Toimiva turunduse aluseks on puhas ja ajakohane kontaktide loend. Kui loote Mailchimp-i konto, kasutatakse Teie seadistuste üksikasju loendi automaatseks loomiseks. Vajadusel saate redigeerida oma loendi vaikeinfot või lisada kontakte. Mailchimp -l on mitmeid kasulikke nimekirjahaldusvahendeid, et saaksite kontakte hallata ja eraldada. Kui otsustate luua teise loendi, pidage meeles, et andmeid pole loendites jagatud ja teie kontot, mis on rohkem kui üks loend, loendatakse teie abonendi piirangute kaupa eraldi. Nimekirja abonentide import

Kohandage oma registreerimisvormi

 

 

Kui Teil veel kontakte pole, ärge muretsege! Automaatselt luuakse loendisse sisselogimisvorm, mille saate postitada oma veebisaidil või Facebooki lehel, et saaksite kohe kontakte koguda. Lisaks antakse Teile palju võimalusi oma registreerumisvormi kujunduse kohandamiseks, nii et see sobiks Teie brändiga. Vormi ehitaja kasutamiseks ja oma registreerimisvormi kohandamiseks järgige neid samme.

  1. Liikuge loendite lehele.
  2. Klõpsake nimekirja kõrval olevat rippmenüüd, millega soovite töötada, ja valige Registreerimisvormid(Singup forms) .

klõpsake registreerimisvorme

  1. Valige vormihaldur(form manager) .
  2. Klikkige rippmenüül Vormide ja vastuste meilid ja valige, millist vormi soovite muuta.

rippmenüü kursoriga registreerimisvormi valikul

  1. Klikkige vahekaardil Kujundus(Design it) .
    Kursor klõpsake vahekaardi kujundamisel
  2. Klõpsake vahekaardil Page , Body , Forms või MonkeyRewards, et vaadata kohandamisvalikuid. Kasutage välju ja rippmenüüsid, et muuta stiile, värve ja välju soovitud muudatusi. Teie muudatused salvestame automaatselt. Kui olete valmis, klõpsake käsul Salvesta ja sulgema(Save and close) . Voila!

Põhjalikumate juhiste saamiseks lugege artikli Kuidas vormi ehitaja töötab .

 

Loo kampaania

Seejärel saate oma esimest kampaaniat hakata välja töötama. Kampaania on teade, mida jagate e-posti, reklaamide või muude kanalite kaudu. Mailchimp -is alustavad enamik kasutajaid korrapärase e-posti kampaaniaga.

Korrapärase e-posti kampaania loomiseks järgige neid samme.

  1. Käivitage kampaania ehitaja .
  2. Sisestage kampaania nimi ja valige loend.
  3. Klõpsake Alusta.
  4. Saajad – valige rippmenüüst nimekirjast kontaktide list ja  Next .
  5. Setup sammuna sisestate oma E-maili pealkiri , eelvaade Tekst, nimi ja e-posti aadressi . Valige jälgimise tööriistad, ühendage sotsiaalmeedia ja konfigureerige täiendavad seaded olemasolevatest valikutest.
  6. Kui olete valmis, klõpsake nuppu Edasi(Next) .
  7. Mall sammuna valida üks pakutavatest kujundusmalli tüüpidest.
  8. Design sammus, saate sisestada ja kohandada oma kampaania sisu.
  9. Kui olete oma kampaania kujundamise lõpetanud, klõpsake lehe kinnitamiseks liikumiseks nuppu Edasi(Next).

Veenduge, et lehe kinnitamisel oleksid kõik sammud lõpule viidud. Lisage oma kampaania hiljem saatmise kuupäeva ja kellaaja või saatke see kohe.

Mailchimpis kampaania kujundamine võib olla lõbus, kuid ka keeruline, sest pakutakse palju kohandamisvalikuid. Kasutage mõnda aega soovituslikke lahendusi ja valmis kujundusi. Ja kui peale mõningast kasutamist tunnete ennast antud keskkonnas juba mugavamalt, siis tutvuge ka erinevate lisavõimaluste ja funktsioonidega.

Disainige kampaania Mailchimpis

Loo Facebooki reklaamikampaania Mailchimpiga

Loo sihtleht

Loo ühekordne postkaart

Vaadake kampaania aruandeid

 

 

Eduka turunduse peamine komponent on kasutajate jälgimine, nii saate pakkuda seda, mida teie kontaktid tahavad või mida nad tegemata jätavad.
Järgmisel korral pärast e-posti kampaania saatmist Mailchimp -i sisselogimisel näete, kui paljud kontaktid kirja avasid, sellel klõpsasid jpm. Lisateabe saamiseks klikkige valikul Aruanded ning saate alla laadida, jagada või printida oma kampaania aruandlust.

Mailchimp’i avatud ja klikkide jälgimise andmed näitavad, kui palju inimesi teie kampaaniast vaadates klikkisid nende linkidel ja palju muud teavet, nagu näiteks nende geograafiline asukoht. Teil on võimalus ka  integreerige oma Google Analyticsi konto Mailchimpiga põhjalikuma aruandluse vaatamise jaoks.

Kampaaniaaruannete kohta

Järgmised sammud

Kui olete Mailshimp -i peamiste tööriistade kasutamisega juba piisavalt tuttavad, vaadake ka valikulisi täiendavaid funktsioone, et viia oma digiturunduse oskused järgmisele tasandile.

Valikuline lisafunktsioonid