e-maili turundus: Mailchimp keskkonda tasuta konto loomine

turundus mailchimp

Mailchimp  konto registreerimine

Mailchimp konto loomisel nõustute järgima kasutustingimusi ja rämpsposti eeskirju . Positiivse saatmise maine säilitamiseks ja konto hea seisundi säilitamiseks on oluline, et te vastaksite nendele eeskirjadele.

Allpool saate teada, kuidas oma kontot luua.

  1. Liikuge Mailchimp’i registreerimislehele ja klõpsake nuppu Registreeru tasuta .
  2. Sisestage oma e-post , kasutajanimi ja parool ning klõpsake nuppu Alusta!
    Uus konto vorm täidetakse, kursori klikid uue konto loomiseks.
  3. Näidatakse kinnituskirja. Konto seadistamise lõpuleviimiseks vaadake oma postkasti konto aktiveerimise e-posti aadressile.
  • Aktiveerimismeili saamiseks kulub aeg varieeruda. Kui te ei ole aktiveerimismeili saanud, kontrollige oma rämpsposti kausta. Võite aktiveerida oma konto sisselogimise lehel ka mandaatide sisestamisel ja klõpsata nupul Logi sisse(Login).
  • Mailchimp blokeerib registreerumisi rollipõhistest e-posti aadressidest, näiteks admin@hathaway.edu või security@hathaway.edu.

Aktiveeri oma konto

Pärast Mailchimp klienditeeninduse konto aktiveerimise e-posti saamist saate konto seadistamise lõpule viia.

  1. Avage konto aktiveerimise meil ja klõpsake aktiveeri konto .
    Kinnitage konto meil, kursoriga, mis klõpsab registreerumise kinnitamiseks.
  2. Klõpsake ekraanil Confirm Humanity ( Kontrolli inimkond ), et ma pole robotkasti ja klõpsake nuppu Confirm Signup ( Kinnita registreerimine) .
    Vormi, kuhu klikitakse korki kinnitamiseks inimkonna jaoks, ja kursori klikid registreerumise kinnitamiseks.

Registreerimise protsess

Esimesel korral, kui logite oma kontole sisse, küsime nõutud teavet. Me kasutame seda teavet, et pakkuda teile ja teie ettevõtte vajadustele vastavat sisu, samuti aitab see tagada, et teie konto vastab meie kasutustingimustele.

Selles jaotises saate teada, kuidas me seda teavet kasutavad.

  • Nimi
    Nimi, mis on seotud teie konto profiiliga. Profiil on teile ainulaadne ja võib olla juurdepääs mitmele Mailchimp kontole.
  • E-posti aadress 
    E- posti aadress, mille kaudu võetakse teiega ühendust. Veenduge, et see on e-posti aadress, millele teil on juurdepääs. E-kirjade saatmiseks kasutatav vastus e-posti aadress võib sellest e-posti aadressist erineda.
  • Organisatsiooni küsimused
    Teie ettevõtte kohta üksikasjad. Need aitavad pakkuda asjakohast sisu ja juhiseid.
  • Organisatsiooni nimi
    Teie ettevõtte või organisatsiooni nimi. See ilmub iga meiliaadressil teie füüsilise postiaadressiga.
  • Veebisaidi URL-id
    Veebisaidi URL-i oma firma, organisatsiooni või isikliku veebisaidi jaoks. See võib olla teie blogi, sotsiaalsete võrgustike profiili või isikliku sihtlehe veebisait. Kasutame URL-i mõnel põhjusel, näiteks teie konto vastavuse kontrollimiseks.
  • Füüsiline aadress,
    kuhu saab posti vastu võtta. Füüsiline aadress on seadusega nõutav kõikidele saadetavatele e-kirjadele. Füüsilise aadressi ideed hõlmavad teie isiklikku aadressi, ettevõtte aadressi või postkasti.

Pärast teabe sisestamist järgige protsessi lõpetamiseks viipasid ja logige sisse oma uude Mailchimp kontole.

Järgmised sammud

Pärast konto aktiveerimist tutvuge Mailchimp’i funktsioonidega.

  • Alustamine Mailchimpiga
    Alustamiseks saate ülevaate Mailchimp-põhistest nõuannetest .
  • Kontrollige oma domeeni
    kontrollimist, et teie e-posti aadress on alates hosti domeenist, millele pääseb juurde. Tasuta domeenid, nagu Gmail ja Hotmail, kinnitatakse automaatselt. Kuid kui soovite saata isiklikust või ettevõtte domeenilt, peate enne kontrollimist Mailchimp-i kaudu saatmist läbi vaatama.
    Parim on saata e-posti kampaaniaid isikliku või ettevõtte domeeniga. Paljud tasuta e-posti teenusepakkujad on rakendanud DMARC-i autentimise eeskirju, mis mõjutavad e-posti kampaaniate edastamist, mis kasutavad e-posti aadressist Saatjalt tasuta domeeni.
  • Lisa teistele inimestele konto
    Kui soovite oma kontole mitu kasutajat, võite kutsuda kasutajaid. Määrake erinevad õiguste tasemeid kasutajatele, sõltuvalt sellest, kui palju juurdepääsu soovite iga kasutajale anda.