Koduleht on sihtkoht, kuhu peaks potentsiaalne klient erinevate turundustegevuste tulemusel jõudma – kõige tuum.
Olenemata sellest, kas olete tootja, edasimüüja või teenusepakkuja, läheb teil vaja kodulehte toodete ja teenuste tutvustamiseks digitaalmaailmas. Koduleht toimib nagu teie ettevõtte müügimees, kes töötab 24/7 ja nii aastaringselt.
Oleme kõik tunnistajateks tehnoloogia võidukäigule kui paljud teenused Eestis on muutunud digitaalseks, nii riiklikul tasandil kui erasektoris.
Igapäevaseks personaalseks otstarbeks interneti kasutamise poolest on Eesti maailmas esirinnas. Iga päev kasutab Eestis isiklikul otstarbel internetti 89% elanikkonnast.
Eestis on nutitelefoni kasutajaid veel 63% ja arvuti kasutajaid 78% elanikkonnast. (Allikas: Google Consumer Barometer 2015–2016 (Eesti))
Enam kui 90% Eesti noortest kasutavad Facebooki ja teisi interneti põhiseid rakendusi iga päev. Nende andmete põhjal saame aru, kuidas online turg on aastate jooksul muutunud.
Siinkohal tahaks tsiteerida Bill Gates-i: “Kui Teid ei ole onlines, siis ei ole teid olemas!”
Eelpool mainitu tõestuseks, lubage mul lisada erinevaid põhjuseid, miks koduleht on oluline Teie ärile.
1) Teabe esitamine:
Koduleht on kõikehõlmav lahendus klientidele kasuliku teabe jagamiseks. On selleks siis kontaktandmed, uued teenused, allahindlused, laienenud tootevalik jne, jne.
2) Kliendisuhete juhtimine ja kasutajatugi:
Koduleht võib olla tõhus kliendisuhete haldamise tööriist, kui see on õigesti tehtud. Võite suhelda oma klientidega otse kodulehelt ja pakkuda neile lahendusi nende probleemidele.
3) Kättesaadavus 24/7:
Koduleht on alati võrgus ja see on ööpäevaringselt kättesaadav. Teie kliendid või potentsiaalsed kliendid saavad teie kodulehte külastada siis kui see neile sobib. Nad saavad otsida infot tulevaste ostude, toodete ja / või teenuste kohta igal ajal, päeval ja öösel.
4) Suurendab müüki:
Näiteks kui olete parim rõivatoodete müüja piirkonnas. Kuid kui teie naaberpiirkonnas oleksid inimesed huvitatud teie toodetest, siis kuidas nemad saaksid aimu Teie tootevalikut ja hindadest jne. See on koht, kus veebilehe loomisel on oluline mõju. Väga palju müüki jääb tegemata, kuna klient lihtsalt ei tea, et ka Teie seda toodet või teenust pakute.
Veebileht aitab globaliseeruvas ärikeskkonnas muuta müüki lihtsamaks ja suurendada kliendibaasi.
5) Reklaam:
Möödas on päevad, mil pidanuksite maksma sadu ja tuhandeid eurosid, et oma toodet, teenust või äri potentsiaalsetele klientide reklaamida, läbi erinevate meediavahendite, nagu ajalehed, ajakirjad ja telereklaamid.
Inimeste käitumine on muutunud tehnoloogia muutumisel. Inimesed surfavad tänapäeval rohkem oma nutiseadmetes kui vaatavad televiisorit või loevad ajalehti. See on peamine põhjus, miks teie ettevõte vajab kodulehte selles digitaalses maailmas.
See on üks kõige odavamaid reklaamimise vorme hetkel. Lisage kodulehele värske postitus ja jagage seda oma lugejatele, mis iganes sotsiaalmeedia kanalisse otse oma kodulehelt. See on sama lihtne kui e-posti saatmine.
6) Ettevõtte usaldus:
Tänapäeva majanduses muutub teie koduleht üha olulisemaks ja seda just väikeettevõtteid uurivate klientide jaoks. Nad tahavad olla kindlad, et olete piisavalt stabiilne ettevõte, mille üheks tõestuseks on, et olete onlines esindatud professionaalsel tasemel, omades kaasaegset kodulehte.
Nad tahavad olla kindlad, et olete siin, et jääda! Oma ettevõtte kodulehega näitate klientidele, et see on koht, kuhu nad koos teiega jõuavad või vähemalt soovivad nad teie ettevõtmiste kohta rohkem teada saada.
7) Kaasaegne ja hooldatud koduleht:
Kuna suuremad otsimootorite arendajad(Google, Bing) uuendavad oma tingimusi ja algorütme pidevalt, siis juba paar aastat vana koduleht ilmselt ei toimi enam nii nagu peaks.
Kui Teil on olemas koduleht, aga see on ehitatud vanal tehnoloogial ja ei tööta enam 2018 aastal, siis peaksite laskma oma kodulehe spetsialistil üle vaadata, kuna vananenud koduleht töötab pigem Teie ettevõtte kahjuks kui kasuks.
Samuti, kui Teie koduleht on ehitatud mõnele vabavaralisele platvormile, siis peaksite jälgima, et see oleks hooldatud ja uuendatud. Vastasel juhul muutub Teile nii vajalik abimees nõ “netizombiks” ja põhjustab Teile pigem ebameeldivusi kui kasu. Ja mis kõige hullem, te ei pruugi seda ise teadagi.